Webinar: Kundnöjdhetstrender 2019/2020

Föreläsningen innehåller bland annat:

  • Behöver ni modernisera er feedbackinsamling?

    Vad är skillnaden mellan ett traditionellt och ett modernt mindset? Och har du verkligen med dig all kunskap du behöver för att dra nytta av era kunders åsikter? 

     

  • Så hjälpte vi IKEA att öka omsättningen - på bara 3 veckor

    En smart enkät-metod på ynka 8 sekunder lyckades ge IKEA ökad omsättning redan efter 3 veckor. Se videon för att få veta hur!

     

  • Så kommer alla dina kunder till tals - vi visar 5 nya sätt

    De fem mest effektiva sätten (som du inte använder idag) för att samla in åsikter från dina kunder och besökare.

  • De 5 vanligaste misstagen - och hur du undviker dem

    Det här vill du inte missa. Svart på vitt förklarar Ted Axelsson de vanligaste misstagen som både stora och små företag fortfarande gör. Gör ni dem också?

     

  • Glöm långa enkäter - det här säger forskningen

    Vad är den optimala längden på en enkät? “Det tar bara en minut” - är det tillräckligt kort? Dessutom: Den bakomliggande psykologin kring varför vi svarar som vi gör. En aha-upplevelse!

     

  • Bonusmaterial: Matnyttig inspiration för den nyfikne

    Du också tillgång till inspirationsmaterial som är en förlängning på det som tas upp i webinaret.

    OBS! Mycket uppskattat

Vilka är GreatRate?

VAD?
GreatRate är ett innovativt företag från Sverige som jobbar med att samla in och analysera feedback på digitala och moderna sätt. Vi startade 2012, har dotterbolag i USA och partners på tre kontinenter.

 

Du har förmodligen sett våra “smileyterminaler” i utgångar - men inte plastknapparna utan de moderna touchscreen-mätarna. Det är för att våra verktyg är helt digitala och kan därför innehålla mer djup och anpassningsbart innehåll. Dessutom används vi som snabba enkäter på mobiler och på webben - så att alla kan dela med sig av sina åsikter.

 

VARFÖR?
Kundens röst är nummer ett när det kommer till att utveckla en organisation - men minst använd och ibland helt bortglömd på många platser. “Vi vet vad kunderna tycker ändå” har allt för många sagt. Nu börjar kundfeedback bli nummer ett på många företags priolista. Traditionella, långa enkäter (som ingen orkar svara på) fasas ut och in kommer… GreatRate.

 

För att få effekt av att ställa om till modern feedback behövs två saker: 1. Fler som delar med sig av sina åsikter. Detta görs genom nya verktyg som utgår från “pull” istället för “push”. Snabbare och enklare helt enkelt. 2. Djupare förståelse för att inte fastna på ytan. Detta görs genom forskningsbaserade frågor och smarta analyser. Resultatet är att företagen kan göra precis de förbättringar som efterfrågas, nöjdheten ökar och målen kan överträffas.

VILKA JOBBAR VI MED?

Vi jobbar med små och stora organisationer inom allt ifrån företag till kommuner som ser att nyckeln till förbättring är feedback från sina besökare.

 

Vi hjälper till exempel IKEA att identifiera vad som som ökar försäljningen, stöttar Lekia med vad som får kunden att välja butiken istället för nätet och ger Icehotel verktyg att kvalitetssäkra högsta nivå på upplevelsen. Ica, Hemköp, Coor Service Management, svensk sjukvård, Martin & Servera, State of Washington och många små receptioner/turistbyråer/butiker/restauranger/kliniker är bara några andra exempel på organisationer som tar hjälp av oss.

Kontakt

010 - 151 09 09

info@greatrate.se
 

Kontaktformulär

Boka personlig webbdemo

 

GreatRate Sweden AB

Malmgatan 25 

60223 Norrköping
 

www.greatrate.se

Privacy Policy

 


© Copyright 2019 by GreatRate Sweden AB. All Rights Reserved.

Kontakt

010 - 151 09 09
info@greatrate.se
Kontaktformulär
Boka personlig webbdemo

 

GreatRate Sweden AB
Malmgatan 25 
60223 Norrköping

www.greatrate.se

 

© Copyright 2019 by GreatRate Sweden AB. All Rights Reseved.